ارتباط شهید مطهری با خدا او را بین مردم محبوب کرد/ مظلومیت مردم غزه چهره زشت آمریکا را به مردم جهان نشان داد
11 اردیبهشت 1403 - 22:18
شناسه : 1365
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به اندیشه شهید مطهری خبر از برگزاری 200 نشست تعالی و تربیت در سطح پایگاه‌های شهری و روستایی و 500 نشست شهرستانی و ناحیه محور در محور جهاد تبیین داد.
ارسال توسط : نویسنده : مهدی هادوی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اخبار کاشمر(کاشمرسیتی)؛ علیرضا چهکندی نژاد در نشست خبری که به گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم در ناحیه مقاومت بسیج کاشمر برگزار شد در رابطه با ویژگی های شهید مطهری گفت: امام (ره) فرمودند که تمامی آثار شهید مطهری مورد تایید است و این نشان میدهد لازمه تمدید انقلاب ما بهره مندی از تفکرات این شهید بزرگوار است.
وی افزود: دیگر ویژگی شهید مطهری دفاع تمام قد از دین و اسلام بدون در نظر گرفتن منافع شخصی خود بود. وی نگاه کلی اش تنها به رشد و تعالی دین بود و معلمی را یک شغل نمیدید بلکه وظیفه خود میدانست.
چهکندی نژاد در رابطه با آتش داغ اعتراضات در دانشگاه های امریکا در حمایت از فلسطین گفت: امروز در محیط دانشگاه های آمریکا دانشجویان و اساتیدی که از مردم مظلوم غزه حمایت میکنند مورد هجوم و دستگیری قرار میگیرند و این نشان میدهد آمریکا صرفا آزادی بیانی را قبول دارد که تفکرات استعمارگرانه و منفعت‌طلبانه اش را تامین کند.
وی با تاکید بر اینکه مظلومیت مردم غزه چهره زشت آمریکا را به مردم جهان نشان داد در رابطه با فعالیت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گفت: در سال گذشته ۵۰۰ نشست شهرستانی و ناحیه محور در محور جهاد تبیین و ۲۰۰ نشست تعالی و تربیت در سطح پایگاه‌های شهری و روستایی در کاشمر برگزار گردیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.