صندوق امام حسین(ع) کاشمر به شبکه شتاب متصل شد/ امکان خرید اقساطی بدون کارکرد حساب برای مشتریان صندوق فراهم میشود
29 آبان 1402 - 18:39
شناسه : 1004
برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛ آیین رونمایی از کارت شتاب صندوق امام حسین کاشمر که برای اولین بار در کشور صورت گرفت، با حضور کارکنان صندوق،نماینده و مسئولین شهرستان کاشمر انجام شد که در این مراسم مسئول این صندوق خبر های خوبی برای مشتریان خود داشت.
ارسال توسط : نویسنده : مهدی هادوی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اخبار کاشمر(کاشمرسیتی) علی ناظمی مسئول صندوق امام حسین(ع) کاشمر در آیین رونمایی از کارت عضو شتاب صندوق امام حسین کاشمر گفت: صندوق ما از بهمن ماه سال گذشته دچار یک بحران شد که با یاری خدا و کمک مردم از این بحران خارج شدیم و اکنون روند رو به رشد صندوق با قدرت ادامه دارد.
وی ادامه داد: اکنون صندوق امام حسین با اعتماد و همکاری مردم به عنوان اولین صندوق در کشور از کارت عضو شتاب خود رونمایی میکند که قابلیت کارت به کارت، برداشت از دستگاه‌های پوز سراسر کشور و واریز و برداشت در هر ساعت شبانه‌روز را دارد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس صندوق تاکنون بیش از ۲۰۲هزار فقره وام به مردم پرداخت شده است گفت: صندوق امام حسین(ع) کاشمر بیش از ۸۰ هزار حساب پس انداز دارد که با در نظر گرفتن جمعیت بالای ۱۷ سال شهرستان، اکثر همشهریان در صندوق حساب باز کرده اند و ما موفق شدیم در سال ۱۴۰۱ که گذشت ۱۶هزار ۷۰۰ عدد وام به مشتریان خود پرداخت کردیم.
علی ناظمی از قابلیت جدیدی که به زودی در این صندوق به مردم ارائه میشود پرده برداشت و افزود: انشالله به زودی با اعتبار هزار میلیارد تومان، از یک کارتِ فروش اقساطی رونمایی خواهیم کرد تا مشتریان ما بتوانند بدون هیچگونه سپرده گذاری یا کارکرد حساب به صورت قسطی خرید های خود را انجام دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.