دلیل تاخیر در قرعه کشی نهضت ملی مسکن کاشمر چیست؟
28 بهمن 1402 - 2:15
شناسه : 1319
قرار بود قرعه کشی مرحله دوم نهضت ملی مسکن کاشمر روز 22 بهمن انجام گیرد اما این اتفاق نیوفتاد تا سوالات و گمانه زنی های زیادی در این باره مطرح شود.
ارسال توسط : نویسنده : مهدی هادوی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اخبارکاشمر(کاشمرسیتی)؛ با پیگیری ما از مهندس نجاتی رئیس اداره راه و شهرسازی کاشمر مشخص شد دلیل تاخیر در انجام قرعه کشی تکمیل نبودن پرونده تعدادی از متقاضیان است.

با توجه به اینکه اگر قرعه کشی صورت گیرد عملا این تعداد از شهروندان که پرونده های آنها نقص دارد از این امکان جا خواهند ماند این مراسم به تاخیر افتاد تا همه داوطلبان ثبت نام شده بتوانند تعیین تکلیف گردند.
تاریخ دقیقی برای اجرای مراسم قرعه کشی مشخص نشده اما چیزی که مشخص است مقدمات آن در حال انجام است و به زودی شاهد انجام مراسم قرعه کشی بزرگ نهضت ملی مسکن در کاشمر خواهیم بود.
با انجام این مراسم تمامی کاشمری های داوطلب ثبت نام شده که پرونده آنها کامل است تعیین تکلیف خواهند شد.

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “دلیل تاخیر در قرعه کشی نهضت ملی مسکن کاشمر چیست؟”
  1. با سلام.از آقای رییس هم سوال کنید که چرا کسانی که خانه دارن و بنام زن و بچه اش هست چرا باید مسکن ملی بهش بدین و حق یک نفر دیگه رو ضایع کنید.و دوم کسانی هستند که از امتیاز کمیته و بهزیستی استفاده کردن یا متقاضیان عادی که شرعا و عرفا حقشان نبوده و الان امتیاز رو در بنگاه های املاک سطح شهر به قیمت های گزاف می‌فروشند.یک بار هم شده بساط دلالی مسکن ملی کاشمر رو جمع کنید

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.