تقدیر از نیکوکاران موسسه خیریه ابرار ترشیز/ موسسه ای که حامی دانش آموزان مستعد و نیازمند کاشمر است
23 فروردین 1403 - 8:57
شناسه : 1358
موسسه خیریه ابرار ترشیز با شعار "حمایت تحصیلی از دانش اموزان مستعد و نیازمند " طی مراسمی از خیرین و حامیان دانش آموزان نیازمند تقدیر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : مهدی هادوی
پ
پ

تقدیر از نیکوکاران موسسه خیریه ابرار ترشیز/ موسسه ای که حامی دانش آموزان مستعد و نیازمند کاشمر است

موسسه خیریه ابرار ترشیز با شعار “حمایت تحصیلی از دانش اموزان مستعد نیازمند ” طی مراسمی از خیرین و حامیان دانش آموزان نیازمند تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کاشمر(کاشمرسیتی)؛ عصر امروز ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی مراسمی با حضور فرهنگیان،مسئولین و خیرین نیک اندیش کاشمر موسسه خیریه ابرار ترشیز با هدف تبیین و معرفی اهداف نیکوکارانه خود از حامیان دانش آموزان مستعد و نیازمند کاشمری تقدیر به عمل آورد.
علی طاهریان مدیرعامل این موسسه اظهار داشت: شعار جامع نیکوکاری ابرار ترشیز “حمایت تحصیلی از دانش اموزان مستعد نیازمند” است و به دلیل وضعیت اقتصادی موجود در کشور بعضی از خانواده ها توان هزینه های تحصیلی فرزندان خود را ندارند و به همین دلیل دانش آموزان مستعد ما از تحصیل محروم میشوند.
وی با ابراز تاسف از رقابتی شدن تحصیل در جامعه اظهار داشت: امروز برای قبولی در کنکور به جای دانش اموزان اولیا با یکدیگر رقابت میکنند ودر این شرایط قشر محروم نمیتوانند در این رقابت شرکت کنند که به‌همین خاطر باید به‌این دانش اموزان کمک کرد.
طاهریان در رابطه با شرایط بورسیه شدن و نحوه کمک به دانش آموزان مستعد نیازمند گفت: در موسسه خیریه ابرار ترشیز دانش اموزان مورد حمایت ما نباید از نهاد دیگری کمک شوند و در حال حاضر دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم تحت پوشش ما قرار میگیرند. همچنین برای هر دانش اموز یک پشتیبان تحصیلی در نظر گرفته میشود و با برگزاری کلاس های تقویتی و معرفی آنها به موسسات علمی برای ثبت نام رایگان به آنها کمک میشود. همچنین دانش آموزان تحت پوشش ما به صورت ماهانه کمک هزینه نقدی تحصیلی دریافت میکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.