بلوک زایمانی کاشمر افتتاح شد
08 تیر 1402 - 13:41
شناسه : 762
با حضور مسئولین استانی و شهرستان بزرگترین بلوک زایمانی شرق کشور در شهر کاشمر افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

امروز ۸ تیرماه در طی مراسمی با حضورمسئولین شهرستانی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بلوک زایمانی کاشمر که به عنوان بزرگترین بلوک زایمانی شرق کشور شناخته میشود افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار کاشمر(کاشمرسیتی)؛ صبح امروز عملیات احداث بلوک زایمانی کاشمر در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) به اتمام رسید و این مجموعه خدمات رسانی به مادران باردار را آغاز کرد.

دکتر مکارم رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر در این باره گفت: کار ساخت این پروژه از سال ۱۳۹۴ آغاز شد که به دلیل کمبود اعتبار با مشکلات زیادی همراه شد.
مکارم با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته در کشور هیچ پروژه بلوک زایمانی افتتاح نشده اظهار داشت: با حمایت هایی که مسئولین و خیرین از این پروژه کردند موفق شدیم ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در یکسال گذشته جذب کنیم که ثمره آن افتتاح این مجموعه فاخر است.
وی ادامه داد: گرچه با بهره برداری از این پروژه وضعیت بیمارستان بهتر خواهد شد اما به این حد اکتفا نخواهیم کرد و در جهت پیشرفت امکانات درمانی شهرستان حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد.
مکارم با اشاره به اینکه با بازگشایی بلوک زایمانی اتاق های عمل این بیمارستان از ۴ به ۷ عدد افزایش یافت گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد تخت های بیمارستان ابوالفضل(ع) کاشمر از ۲۰۰ تخت به ۳۹۹ تخت افزایش یافته است.
دکتر مکارم با اشاره به اینکه سوله بحران شبکه بهداشت و درمان کاشمر در این بیمارستان در حال احداث است گفت: طرح جامع بیمارستان به طور کامل تدوین شده و در چندروز گذشته به مرحله نهایی رسیده است.دکتر کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم گفت: باتوجه به موقعیت خاص کاشمر و خدمات رسانی این شهرستان به هموطنان دیگر از شهر های مجاور نگاه ویژه ای به این شهرستان داریم و امیدواریم به زودی شاهد افزایش رضایتمندی در حوزه درمانی شهرستان باشیم.در این مراسم حجت الاسلام طاهری امام جمعه، حجت الله شریعتمداری فرماندار، نماینده کاشمر ، اعضای شورای شهر و دیگر ادارات کاشمر حضور داشتند.
گفتنی است بلوک زایمانی کاشمر در دو طبقه با ۴۹ اتاق vip به همراه تخت های مخصوص زایمان و اتاق های عمل مجزا به بهره برداری رسیده که به عنوان بزرگترین بلوک زایمانی شرق کشور به حساب می آید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.