فرودگاه کاشمر میزبان اولین همایش هوانوردی کشور
29 اردیبهشت 1402 - 23:48
شناسه : 724
فرودگاه کاشمر میزبان ۱۳ فروند هواپیما با خلبانی بانوان و آقایان در اولین همایش هوانوردی کشور
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری اخبارکاشمر(کاشمرسیتی)؛بازرس ایمنی سازمان هواپیمایی کشور و مسئول وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشور خبر از برگزاری اولین همایش هوانوردی کشور با مشارکت فرودگاه کاشمر متشکل از خلبانان بانو و آقا در روز های آینده خبرداد.

مهندس محمدرضا استادحسین اظهار داشت: اولین همایش هوانوردی کشور به همت سازمان هواپیمایی کشور با حضور هواپیما های سبک و فوق سبک به خلبانی ۲۶ نفر آقا و بانو از فرودگاه بیشه کلا مازندران شروع و هواپیماها به پرواز درمی‌آیند و بعد از گلبهار مشهد به فرودگاه کاشمر میرسند که در انتها نیز در فرودگاه یزد این همایش به پایان میرسد.
استادحسین افزود: یکی از دلایل انتخاب فرودگاه کاشمر موقعیت ویژه جغرافیایی این فرودگاه در کشور می باشد که بدون حضور این فرودگاه برای برگزاری این همایش بزرگ با مشکلاتی رو به رو می‌شدیم.
مسئولان و مردم باید قدر فرودگاه کاشمر را بدانند
بازرس ایمنی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه فرودگاه کاشمر به عنوان نخستین فرودگاه خصوصی کشور در بین شهرهای ایران نظیر ندارد افزود: حضور کاپیتان کاویانی و فرودگاه خصوصی کاشمر برای کشور مفید و مثال زدنی است و مردم و مسئولان شهرستان کاشمر باید قدر این فرودگاه را بدانند.
استادحسین ضمن ابراز تاسف بابت غیرفعال شدن پرواز های این فرودگاه اذعان کرد: فرودگاه کاشمر برای فرود هواپیماهای نیمه سنگین مجوز دارد و در صورت مناسب سازی میتوان برای پیشرفت شهر مانند صادرات و… از آن استفاده کرد که موجب شکوفایی در منطقه خواهد شد.
گفتنی است اولین همایش هوانوردی کشور با حضور ۱۳ فروند هواپیمای ساعت ۶ صبح شنبه ۳۰ اردیبهشت در کاشمر برگزار خواهد شد که ورود و تماشا برای عموم مردم آزاد است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.