نماینده کاشمر دریافت خودرو خارج از نوبت را تکذیب کرد
17 اردیبهشت 1402 - 22:42
شناسه : 716
بحث داغ خودروهای فیدلیتی در مجلس ادامه دارد؛ جواد نیک بین نماینده کاشمر در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما در رابطه با دریافت خودرو خارج، از نوبت صراحتا از عدم تحویل خودرو توسط خود و خویشاوندانش خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار کاشمر( کاشمرسیتی) به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ درپی«درخواست شفافیت»تعدادی از نمایندگان مجلس،خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

تاکنون ۲۴۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند.
این تکذیب‌ها در پی آن اعلام‌شد که خبرنگاران صدا و سیما در ده روز گذشته تلاش کردند در تماس تلفنی یا پیامکی با تک تک نمایندگان مجلس از آن‌ها بپرسند که آیا در دوره نمایندگی از خودروسازان خارج از نوبت خودرو دریافت کرده اند و آیا اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را به صورت خارج از نوبت به خودروسازان معرفی کرده‌اند یا نه؟
خبرنگاران صدا و سیما هنوز به دلایل مختلف از جمله خاموش بودن گوشی، پاسخ ندادن به پیامک، اعتماد نکردن نماینده به خبرنگار تماس گیرنده و رد تماس دادن نماینده موفق به کسب پاسخ از ۴۵ نماینده مجلس نشده اند.
در لیست اعلامی خبرگزاری صداوسیما ۲۴۴ نماینده دریافت هرگونه خودرو خارج از نوبت را به صراحت تکذیب کردند که در این لیست نام جواد نیک نماینده مردم کاشمر،کوهسرخ،خلیل آباد و بردسکن نیز به چشم میخورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری اخبار کاشمر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.